NEW_STRONA_GŁÓWNA

Szybki serwis i naprawa serwerów
macierzy i sprzętu sieciowego

Twoja infrastruktura IT zasługuje na odpowiedzialną opiekę serwisową.
A firma – na stabilność funkcjonowania i redukcję ryzyka przestojów z powodu awarii.

Jak to osiągnąć?

Rozwiązując Twoje problemy w 4 godziny on-site, z gwarantowanym czasem reakcji.
Cenisz prostą i jasną komunikację na trudne tematy IT? Opowiedz nam o swoich wyzwaniach.

Skontaktuj się z nami
4hfix.pl

Support IT
nawet w niedzielę nad ranem

Dzięki umowie SLA Twoje ryzyka znamy doskonale. Cokolwiek się wydarzy, wiemy co z tym zrobić. Dla Ciebie to bezpieczeństwo przez 365 dni w roku lub jeśli wolisz – 8760 godzin bez przerwy.

Wybierz usługę

Stale w gotowości

Twoje 3 filary bezpieczeństwa infrastruktury sieciowej.

Group 265(1)

Gwarancja wsparcia w 1 miejscu

Opiekujemy się całym Twoim sprzętem bez żadnego „ale”. Na tym polega Single Point of Contact.

Group 269

Gwarancja oryginalnych części

Nasz magazyn części to Twój magazyn bezpieczeństwa.

Group 267

Gwarancja szybkości działania

Masz to na piśmie pod nazwą SLA (Service Level Agreement). Może być tylko szybciej.

W Twoim
interesie

Stabilność procesów biznesowych dzięki opiece technicznej IT.

Porozmawiajmy!
Agreement
ELASTYCZNOŚĆ
UMÓW
Nie jesteś „jak wszyscy”. Przekonaj się, co znaczy prawdziwe indywidualne podejście. Z dokładną diagnozą potrzeb i ryzyk.
24/7
SERWIS, KTÓRY NIE ŚPI
100% koncentracji po drugiej stronie telefonu. W każdej sekundzie trwania umowy.
Brain
ISO 9001:2015
Nasz standard obsługi to Twój standard bezpieczeństwa w obszarze IT. Na stałe. Niezależnie od generacji Twojego sprzętu.

IT shouldn’t
cost the Earth

Lubisz optymalizację kosztów przez unikanie dużych wydatków? Połączmy to z redukcją śladu węglowego i oszczędzaniem surowców naturalnych. Postaw na sprzęt refabrykowany. Niech oszczędne, ekologiczne podejście zwiększa wydajność IT w Twoim biznesie.

Zobacz jak
tree growing on computer circuit board / green it

Licz na nasze liczby

2,000+

maszyn w Polsce zaopiekowanych 24/7

20+

dostawców na świecie w stałym kontakcie

16

producentów sprzętu objętych naszym know-how

5 dni

dni wystarczające na kompleksowe przygotowanie serwera

24H

godziny jako standardowy czas dostawy sprzętu do Ciebie

Nie wierz nam na słowo – poznaj naszych klientów

Swoje ryzyka przenieś na nas.

Twoi klienci nie dociekają dlaczego masz problem techniczny. Ale będą go oceniać. Wyobraź sobie, że nie musisz się tłumaczyć – to my zarządzamy kryzysami zanim padną pytania. Twoją rolą jest jedynie trenowanie refleksu w chwytaniu za telefon. Reszta zadzieje się po naszej stronie, bo rozumiemy Twój sprzęt serwerowy i wiemy co robić.

Nasz punkt honoru to ciągłość procesów IT w Twojej firmie.

Zacznijmy teraz

Serwis i wsparcie techniczne sprzętu i sieci IT – 4hfix

Awarie zdarzają się dużym i małym przedsiębiorcom. Oczywiście można zminimalizować ryzyko ich wystąpienia, nie sposób jednak całkowicie pozbyć się widma kosztownego, długotrwałego przestoju wiszącego nad Twoją firmą. Jak zapewnić sobie spokój i gwarancję szybkiego powrotu na pełne obroty w razie wystąpienia usterki kluczowych urządzeń? Postaw na sprawdzony serwis infrastruktury IT i wsparcie techniczne sprzętu serwerowego od 4hfix.

Sprawnie naprawiamy i konfigurujemy urządzenia wszystkich producentów, a usługa ta zawsze jest świadczona na czas… albo wcześniej! Pracujemy całą dobę, by zagwarantować naszym Klientom dostęp do wsparcia technicznego sprzętu serwerowego, dokładnie wtedy, kiedy go potrzebują. Serwis infrastruktury IT pozwoli Ci zapomnieć o problemach z serwerami, macierzami czy urządzeniami sieciowymi. Dzięki współpracy z 4hfix zyskujesz poczucie bezpieczeństwa, ponieważ w razie awarii Twoimi maszynami zajmą się wykwalifikowani specjaliści dysponującymi wysokiej jakości refabrykowanymi częściami zamiennymi.