Czy zaplanowałeś przyszłość dla macierzy IBM V3700?
Zrobił to za Ciebie już producent. Pamiętaj, że w dniu 30 grudnia 2022 wyznaczył EOSL dla Twojej macierzy.
To już grubo ponad rok temu!
Jak to rozumieć? Co znaczy termin EOSL.
Wytłumaczymy Ci to w kilku słowach
![](https://4hfix.pl/wp-content/uploads/2024/04/4fix-serwis-macierzy-IBM-V3700.avif)
![](https://4hfix.pl/wp-content/uploads/2024/04/4fix-support-techniczny.png)
EOSL
(End of Service Life)
End of Service Life (EOSL): Jest to termin używany przez producentów, aby określić koniec okresu, w którym oferowane jest oficjalne wsparcie serwisowe dla urządzenia serwerowego. Oznacza to, że producent przestaje oferować płatne usługi wsparcia technicznego, naprawy, oraz aktualizacje oprogramowania po określonej dacie. Korzystanie z urządzeń po EOSL zwiększa ryzyko awarii, jeżeli sprzęt pozostaje bez wsparcia. O wsparcie musi zadbać już sam użytkownik, bez supportu producenta. Wtedy TPM to absolutne must have!
Bez obaw – mamy rozwiązanie dla Ciebie i Twojego sprzętu!
Serwis TPM (Third Party Maintenance), w ramach którego zapewniamy wsparcie techniczne dla Twojego sprzętu tak długo, jak będzie Ci potrzebny.
![](https://4hfix.pl/wp-content/uploads/2024/04/wsparcie-techniczne-4hfix.webp)
![Support-4hfix Support-4hfix](https://4hfix.pl/wp-content/uploads/2024/04/Support-4hfix.avif)
Czego możesz się spodziewać?
Bezpieczna kontynuacja pracy.
Twój sprzęt jest w najlepszych rękach. Support 4hfix zapewni ciągłość działania Twoich serwerów, macierzy i urządzeń sieciowych, nawet po zakończeniu wsparcia producenta.
Nasz zespół pomoże Ci wybrać najlepsze rozwiązanie.
Co zyskujesz z naszym wsparciem?
![](https://4hfix.pl/wp-content/uploads/2024/04/4fix-szybkie-wsparcie-techniczne.jpg)
Gwarancja szybkiej naprawy
Bez względu na to, kiedy i gdzie, nasi specjaliści będą gotowi, aby natychmiast reagować na Twoje potrzeby.
Naprawa nawet do 4 h na terenie całej Polski
![](https://4hfix.pl/wp-content/uploads/2024/04/4fix-wsparcie-techniczne.jpg)
Profesjonalna obsługa
![](https://4hfix.pl/wp-content/uploads/2024/04/4fix-tanie-wsparcie-techniczne.jpg)
Do 60% oszczędności
![](https://4hfix.pl/wp-content/uploads/2024/04/4fix-certyfikat-wsparcie-techniczne.jpg)
Elastyczne
SLA
![Dobra-wspolpraca-z-4hfix-e1712594267180 Dobra-wspolpraca-z-4hfix-e1712594267180](https://4hfix.pl/wp-content/uploads/2024/04/Dobra-wspolpraca-z-4hfix-e1712594267180-1.webp)
Pewność i bezpieczeństwo dla Twojej infrastruktury to podstawa!
W 4hfix chcemy, aby każdy klient, który oddaje nam sprzęt pod opiekę, czuł, że jest bezpieczny. A w razie awarii wszystko zostanie naprawione zgodnie z umową i zaleceniami serwisowymi dla danej jednostki. I tak w rzeczywistości jest!
Aktualnie 4hfix zapewnia pełne utrzymanie ponad 4000 urządzeń midrange i Enterprise praktycznie wszystkich producentów.
O wartości i bezpieczeństwie naszego modelu świadczą wieloletnie współprace. W gronie zadowolonych klientów 4hfix znajdują się firmy telekomunikacyjne, czołowi operatorzy chmur, przedsiębiorstwa z sektora energetycznego oraz finansowego jak i wiele innych, dla których świadczymy usługi serwisu TPM.
Zabezpiecz swoją firmę już dziś!
Bez względu na to, czy EOSL jeszcze nie nastąpił, czy zbliża się nieuchronnie, z nami Twój sprzęt IT będzie działać sprawnie i bezpiecznie. - EOSL nie mija tylko następuje
Zamów serwis zanim wystąpi awaria.
Wspólnie wybierzemy najlepsze rozwiązanie dla Twoich potrzeb.