Czy zaplanowałeś przyszłość dla macierzy IBM V3700?

Zrobił to za Ciebie już producent. Pamiętaj, że w dniu 30 grudnia 2022 wyznaczył EOSL dla Twojej macierzy.

To już grubo ponad rok temu!
Jak to rozumieć? Co znaczy termin EOSL. Wytłumaczymy Ci to w kilku słowach

EOSL
(End of Service Life)

End of Service Life (EOSL): Jest to termin używany przez producentów, aby określić koniec okresu, w którym oferowane jest oficjalne wsparcie serwisowe dla urządzenia serwerowego. Oznacza to, że producent przestaje oferować płatne usługi wsparcia technicznego, naprawy, oraz aktualizacje oprogramowania po określonej dacie. Korzystanie z urządzeń po EOSL zwiększa ryzyko awarii, jeżeli sprzęt pozostaje bez wsparcia. O wsparcie musi zadbać już sam użytkownik, bez supportu producenta. Wtedy TPM to absolutne must have!

Bez obaw – mamy rozwiązanie dla Ciebie i Twojego sprzętu!

Serwis TPM (Third Party Maintenance), w ramach którego zapewniamy wsparcie techniczne dla Twojego sprzętu tak długo, jak będzie Ci potrzebny.

Support-4hfix

Czego możesz się spodziewać?
Bezpieczna kontynuacja pracy.

Twój sprzęt jest w najlepszych rękach. Support 4hfix zapewni ciągłość działania Twoich serwerów, macierzy i urządzeń sieciowych, nawet po zakończeniu wsparcia producenta.

Nasz zespół pomoże Ci wybrać najlepsze rozwiązanie.

Co zyskujesz z naszym wsparciem?

Gwarancja szybkiej naprawy

Bez względu na to, kiedy i gdzie, nasi specjaliści będą gotowi, aby natychmiast reagować na Twoje potrzeby.
Naprawa nawet do 4 h na terenie całej Polski

Profesjonalna obsługa

Zespół doświadczonych inżynierów zapewnia szybką i skuteczną pomoc w przypadku awarii, gwarantując Ci spokój i pewność działania Twojego sprzętu.

Do 60% oszczędności​

To nie podlega wątpliwości – serwis pogwarancyjny jest znacznie tańszy od serwisu producenta. Różnica może wynosić nawet do 55-60%

Elastyczne
SLA

W zależności od potrzeby możesz wybrać odpowiednie SLA dla swojej infrastruktury, np. naprawę do 4 godzin na terenie całego kraju!
Dobra-wspolpraca-z-4hfix-e1712594267180

Pewność i bezpieczeństwo dla Twojej infrastruktury to podstawa!

W 4hfix chcemy, aby każdy klient, który oddaje nam sprzęt pod opiekę, czuł, że jest bezpieczny. A w razie awarii wszystko zostanie naprawione zgodnie z umową i zaleceniami serwisowymi dla danej jednostki. I tak w rzeczywistości jest!

Aktualnie 4hfix zapewnia pełne utrzymanie ponad 4000 urządzeń midrange i Enterprise praktycznie wszystkich producentów.

O wartości i bezpieczeństwie naszego modelu świadczą wieloletnie współprace. W gronie zadowolonych klientów 4hfix znajdują się firmy telekomunikacyjne, czołowi operatorzy chmur, przedsiębiorstwa z sektora energetycznego oraz finansowego jak i wiele innych, dla których świadczymy usługi serwisu TPM.

Zadowolenie 100%

Zabezpiecz swoją firmę już dziś!

Bez względu na to, czy EOSL jeszcze nie nastąpił, czy zbliża się nieuchronnie, z nami Twój sprzęt IT będzie działać sprawnie i bezpiecznie. - EOSL nie mija tylko następuje

Zamów serwis zanim wystąpi awaria.

Wspólnie wybierzemy najlepsze rozwiązanie dla Twoich potrzeb.

Wybierz pola, które mają być pokazane. Inne będą ukryte. Przeciągnij i upuść, aby zmienić kolejność.
  • Obraz
  • SKU
  • Ocena
  • Cena
  • Stan magazynowy
  • Dostępność
  • Dodaj do koszyka
  • Opis
  • Treść
  • Waga
  • Wymiary
  • Dodatkowe informacje
Kliknij na zewnątrz, aby ukryć pasek porównania
Porównaj