Opieka nad IT w harmonii z Twoimi procesami

folder

Stabilność techniczna
to priorytet

Wyobraź sobie umowę serwisową jako puzzel w kształcie idealnie dopasowanym do Twojej biznesowej układanki. SLA (Service Level Agreement) to Twoja formalna gwarancja, że kształt pozostanie taki sam przez cały okres obowiązywania, nawet jeśli posiadasz sprzęt różnych producentów.

Stwórzmy umowę pogwarancyjną SLA. Przekonaj się, ile energii możesz przekierować z doglądania serwerów na bardziej biznesowe, proaktywne zadania. Rozwijaj firmę i ciesz się spójnością procesów cyfrowych, zabezpieczonych profesjonalną opieką serwisową. Z jednym punktem kontaktu.

Przemyślana
diagnostyka

Agreement
MISJA
Redukcja: kosztów stałych opieki serwisowej, ryzyk w IT, śladu węglowego, kosztów inwestycji w sprzęt serwerowy.
24/7
WIZJA
Bezpieczeństwo i zrównoważony ROZWÓJ, w którym biznes idzie ramię w ramię z planetą Ziemią.

Wspólne wartości – wspólny kierunek

icon_conversation
Partnerstwo

Zbudujmy zaufanie na powtarzalności profesjonalnych efektów. Połączmy doświadczenie z wiedzą o Twoim sprzęcie i odpowiedzialnością. Niech nasza misja i wizja ożyją w Twojej warstwie IT.

icon_customer-support
Przejrzystość

O swojej serwerowni będziesz wiedzieć wszystko, choć nie poświęcisz ani chwili na analizy. Tak działa sprawna komunikacja w naszej firmie.

icons_checkbox
Zobowiązanie

Prostota współpracy podyktowana umową SLA. Zabezpieczamy stabilność i eliminujemy niespodzianki.

Licz na nasze liczby

2,000+

maszyn w Polsce zaopiekowanych 24/7

20+

dostawców na świecie w stałym kontakcie

16

producentów sprzętu objętych naszym know-how

5 dni

wystarczające na kompleksowe przygotowanie serwera

24

godziny jako standard czasu dostawy sprzętu do Ciebie

Bycie liderem to sposób myślenia

Firmowy lewy sierpowy. Uparcie dokładny. Człowiek, który mimo pełnego kalendarza odpowie na każdą prośbę o pomoc. Firmowy listonosz dobrych kontraktów – ani deszcz, ani śnieg, ani mróz…

Rafał Pluta

CTO

Spokój na najwyższych obrotach. Siewca pomysłów. Sommelier życia. Otwarty na to, co nowe – gotowy na nieznane. Firmowy medyk – wyleczy każdy problem.

Krzysztof Matowski

COO

Dobroć. Oaza Spokoju. Wyjątkowa kombinacja wrażliwości i precyzji. CEO, który działa, nie mówi.Z takim kapitanem żaden ocean nie jest nam straszny.

Rafał Owczarski

CEO

Precyzyjnie do celu. Zawsze na posterunku. Nie ukrywa swojej milości do CRM i scruma. Dzisiaj pytanie, dzisiaj odpowiedź. Na tym statku z bocianiego gniazda wypatruje nowych możliwości.

Konrad Demczuk

CIO

ISO 9001:2015

Certyfikowany standard zarządzania jakością funkcjonuje we wszystkich procesach, które wnosimy do Twojej firmy.
Przekłada się to na utrzymanie jakości wsparcia i utrzymania infrastruktury IT przez cały okres trwania umowy.

Ma to związek z ciągłym rozwojem.

Kiedy zaproponujemy Ci nowe rozwiązania, będziesz mieć pewność, że pomyślnie przeszły audyt zewnętrzny.

ISOcert
Wybierz pola, które mają być pokazane. Inne będą ukryte. Przeciągnij i upuść, aby zmienić kolejność.
  • Obraz
  • SKU
  • Ocena
  • Cena
  • Stan magazynowy
  • Dostępność
  • Dodaj do koszyka
  • Opis
  • Treść
  • Waga
  • Wymiary
  • Dodatkowe informacje
Kliknij na zewnątrz, aby ukryć pasek porównania
Porównaj