Opieka nad IT w harmonii z Twoimi procesami
Stabilność techniczna
to priorytet
Wyobraź sobie umowę serwisową jako puzzel w kształcie idealnie dopasowanym do Twojej biznesowej układanki. SLA (Service Level Agreement) to Twoja formalna gwarancja, że kształt pozostanie taki sam przez cały okres obowiązywania, nawet jeśli posiadasz sprzęt różnych producentów.
Stwórzmy umowę pogwarancyjną SLA. Przekonaj się, ile energii możesz przekierować z doglądania serwerów na bardziej biznesowe, proaktywne zadania. Rozwijaj firmę i ciesz się spójnością procesów cyfrowych, zabezpieczonych profesjonalną opieką serwisową. Z jednym punktem kontaktu.
Przemyślana
diagnostyka
MISJA
Redukcja: kosztów stałych opieki serwisowej, ryzyk w IT, śladu węglowego, kosztów inwestycji w sprzęt serwerowy.
WIZJA
Bezpieczeństwo i zrównoważony ROZWÓJ, w którym biznes idzie ramię w ramię z planetą Ziemią.
Wspólne wartości – wspólny kierunek
Partnerstwo
Zbudujmy zaufanie na powtarzalności profesjonalnych efektów. Połączmy doświadczenie z wiedzą o Twoim sprzęcie i odpowiedzialnością. Niech nasza misja i wizja ożyją w Twojej warstwie IT.
Przejrzystość
O swojej serwerowni będziesz wiedzieć wszystko, choć nie poświęcisz ani chwili na analizy. Tak działa sprawna komunikacja w naszej firmie.
Zobowiązanie
Prostota współpracy podyktowana umową SLA. Zabezpieczamy stabilność i eliminujemy niespodzianki.
Licz na nasze liczby
5,000+
maszyn w Polsce zaopiekowanych 24/7
20+
dostawców na świecie w stałym kontakcie
16
producentów sprzętu objętych naszym know-how
5 dni
wystarczające na kompleksowe przygotowanie serwera
24
godziny jako standard czasu dostawy sprzętu do Ciebie
Bycie liderem to sposób myślenia
Firmowy lewy sierpowy. Uparcie dokładny. Człowiek, który mimo pełnego kalendarza odpowie na każdą prośbę o pomoc. Firmowy listonosz dobrych kontraktów – ani deszcz, ani śnieg, ani mróz…
Rafał Pluta
CTO
Spokój na najwyższych obrotach. Siewca pomysłów. Sommelier życia. Otwarty na to, co nowe – gotowy na nieznane. Firmowy medyk – wyleczy każdy problem.
Krzysztof Matowski
COO
Dobroć. Oaza Spokoju. Wyjątkowa kombinacja wrażliwości i precyzji. CEO, który działa, nie mówi.Z takim kapitanem żaden ocean nie jest nam straszny.
Rafał Owczarski
CEO
Precyzyjnie do celu. Zawsze na posterunku. Nie ukrywa swojej milości do CRM i scruma. Dzisiaj pytanie, dzisiaj odpowiedź. Na tym statku z bocianiego gniazda wypatruje nowych możliwości.
Konrad Demczuk
CIO
ISO 9001:2015
Certyfikowany standard zarządzania jakością funkcjonuje we wszystkich procesach, które wnosimy do Twojej firmy.
Przekłada się to na utrzymanie jakości wsparcia i utrzymania infrastruktury IT przez cały okres trwania umowy.
Ma to związek z ciągłym rozwojem.
Kiedy zaproponujemy Ci nowe rozwiązania, będziesz mieć pewność, że pomyślnie przeszły audyt zewnętrzny.